При това – едва на три годинки
Синът на принц Уилям и Кейт Мидълтън, херцогиня на Кеймбридж, в петък навърши три годинки, но вече оказва сериозно влияние върху модния свят, пише spletnik.ru. Според изследване на компанията Rakuten Marketing, малкият наследник на британската корона занимава не само възрастните из двореца в Кенсингтън, но и много родители отвъд пределите му.
Резултатите от проведеното допитване са категорични: принц Джордж вече е със статус икона в детската мода. Повече от една трета от анкетираните (39%) са отговорили, че синът на Кейт и Уилям оказва влияние при избора им на дрешки за собствените им деца. Статистиката потвърждава и Рейчъл Райли – дизайнер и създател на голяма част от облеклата на малкия принц: „Само при споменаването му и продажбите на детски дрехи излитат до небето.“
Второ и трето място на пиедестала на популярността в детските модни среди заемат синовете на Виктория и Дейвид Бекъм – Ромео и Круз.
Надя Горанова
Това е разказ за вярност, доблест и приятелство, който отеква силно и днес.
Снимка: Драматично-куклен театър „Васил Друмев“ - Шумен
Тази година рекорден брой регистрирани участници се включиха в инициативата.
Снимка: фондация „Детски книги“